wtorek, 9 sierpnia 2011

Kim jestem i dlaczego piszę?

Imię: Piotr
Nazwisko: W.
Lokalizacja: Miami,FL, USA.
Zawód: Wydawanie pieniędzy
Hobby: Zarabianie pieniędzy
Zainteresowania: ekonomia, teologia, militaria

Z rynkami finansowymi jestem związany niemalże od 20 lat. Przez pierwsze 10 lat pracowałem w kilkunastu firmach i korporacjach jako broker, doradca oraz analityk finansowy. Od 10 lat można powiedzieć, że w pewnym sensie jestem już na emeryturze, gdyż nie jestem nigdzie zatrudniony na stałe, a jedyne zyski które osiągam pochodzą z moich inwestycji finansowych oraz serwisów internetowych poświęconym inwestycjom do których pisuję.

Chociaż od 25 lat nie mieszkam w Polsce to nadal jestem Polakiem i troska o naród to mój obowiązek, dlatego postanowiłem działać i pomóc rodakom. Od 2005 roku w IIIRP jest prowadzona intensywna akcja kredytowa, która w połączeniu z chciwością banków, w samej chciwości nie ma nic złego, bo przecież każdy z nas chce zarobić jak najwęcej, ale jeśli dodamy do tego katalizator w postaci głupoty rządów IIIRP to skończy się to ogromnym koszmarem wielu młodych ludzi oraz ich rodzin, którzy uwierzyli w zapewnienia naszych umiłowanych przywódców. Ja nie wyrażam zgody na to, aby Polski naród tracił kolejne pokolenia młodych ludzi, najpierw wyjechało 2,5mln Polaków co jest ogromną stratą dla całej naszej gospodarki oraz przyszłości narodu. Teraz tragedia pod postacią zbyt wysokich rat kredytówdotknie kolejny 1mln młodych ludzi bo to głównie młodzi biorą kredyty. 2,5mln młodych i przedsiębiorczych ludzi, którzy nigdy do Polski nie wrócą, a ich dzieci i wnuki nie będą czuły się Polakami do tego doliczmy 1mln młodych Polaków, którzy wzięli kredyt we franku, oni już nigdy nie otworzą żadnej firmy tylko do końca życia będą spłacać raty. Daje nam to 3,5mln ludzi, którzy są wyrzuceni poza główny nurt życia gospodarczego i politycznego w Polsce, Hitler i Stalin byliby dumni z naszych przywódców. To co nie udało się Hitlerowi udało się nam samym w 2060 będzie nas 25mln, oczywiście jeśli utrzymamy obecny progres.

2 komentarze:

  1. co za bzdety - kto ci za to placi czlowieku - 20 / 30% wzrost ceny za rok , przewalutowac kredyt przy stanie 3,6 pln za chf - powinni cie zamknac do wariatkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej przewalutować przy 3.6 niż przy 7. Polska gospodarka nie ma żadnych fundamentów ekonomicznych żeby kurs pln utrzymał się na obecnym poziomie. Za to gospodarka Szwajcarii rozkwita i gdyby nie to że chf jest od 2011 powiązany z euro to dziś kosztowałby 7zł co napewno niechybnie nastąpi za ok. 5lat

      Usuń